Blogi
Myynnin asiantuntijoidemme ajankohtaisia kirjoituksia B2B-ratkaisumyynnistä, uusasiakashankinnasta ja myynnin ulkoistamisesta.
Myynnin asiantuntijoidemme ajankohtaisia kirjoituksia B2B-ratkaisumyynnistä, uusasiakashankinnasta ja myynnin ulkoistamisesta.
Milloin viimeksi kyseenalaistit sitä, kehittävätkö myynnin mittarisi tulosta vai pelkkää tekemisen määrää? Soitot, sähköpostit ja tapaamiset ovat tyypillisiä määrällisiä mittareita, joita pitää olla ”tarpeeksi”. Mutta miksi?
Lue lisää
Itseohjautuva ostokäyttäytyminen haastaa B2B-myyntiä. Yrityksiltä vaaditaan nyt asiakasymmärrystä ja kykyä hyödyntää dataa.
Lue lisää
Prospektilista, liidi, oppo, buukkauspalvelu, takuubuukki ja myynnin alkupään ulkoistus – B2B-myyntiä tarjoavien yritysten palveluita voi olla vaikea tulkita. Syy löytyy siitä, että samaa asiaa myydään useilla eri termeillä.
Lue lisää
Uusasiakashankinnan keinojen tehokkuutta voi olla vaikea arvioida. Auki laskettu investoinnin tuotto kertoo selkeästi, mikä toimii ja mikä ei. NBO:n asiakkaana voit nyt seurata yhteistyön tuottavuutta entistä helpommin.
Lue lisää
Myynnin ulkoistaminen osaavalle kumppanille vapauttaa aikaasi ja parantaa myynnin onnistumisen todennäköisyyttä. Lue oppaastamme, miten saat ulkoistuksen toimimaan mahdollisimman tehokkaasti.
Lue lisää
Myynnin ulkoistus, buukkaus, telemarkkinointi tai tapahtumat – B2B-myynnillä on useita vaihtoehtoisia keinoja uusien asiakkaiden hankintaan. Vertailimme eri keinojen vahvuuksia ja heikkouksia.
Lue lisää
Tekoäly lisää ymmärrystä ja tehoa B2B-myyntiin. NBO:n asiakkaille tekoälyn hyödyntäminen myynnin tukena ei ole vain tulevaisuuden tavoite – se on jo tätä päivää. Lue, miten voit hyötyä tekoälystä.
Lue lisää
Tekoälyn potentiaali myynnin apurina on valtava, ja NBO:n asiakkaat saavat siitä nyt ensimmäiset maistiaiset.
Lue lisää
Kylmäsoittamisessa loistaminen on tämän päivän hopealuoti. Toimii tilanteessa kuin tilanteessa ja ratkaisee ongelmat vaikuttimista huolimatta. Lue lisää, miten yksi taito voi olla niin paljon.
Lue lisää