Blogi

Myynnin asiantuntijoidemme ajankohtaisia kirjoituksia B2B-ratkaisumyynnistä, uusasiakashankinnasta ja myynnin ulkoistamisesta. 

 

Miten onnistua B2B-myynnissä vaikeina taloudellisina aikoina?

23.11.2022 Jani Ojala

Maailmantilanne haastaa myös B2B-myyntiä. Tässä artikkelissa esittelemme keinoja, millä saat myynnin vetämään vaikeinakin aikoina.

Lue lisää

Moderni B2B-myynti: jos jahtaat isoja diilejä, käytä oikeita keinoja

23.11.2022 Jani Ojala

Myyntityön valmistelun rooli korostuu, kun puhutaan täsmämyynnistä massojen luukuttamisen sijaan. Tästä artikkelista löydät kuusi kriittistä vinkkiä isojen diilien voittamiseen.

Lue lisää

Mitataanko teillä myynnin tehokkuutta tapaamisin? Mitä siitä seuraa?

19.09.2022 Jani Ojala

Olo on kuin aikanaan mäkikotkalla Seiskan kannessa: En voinut enää vaieta! Tämän blogijulkaisun päällimmäisin syy kun on muodostunut saamistani...

Lue lisää

Yritystietopalvelu testipenkkiin mahtavien yritysten kanssa

28.06.2022 Jani Ojala

Yritystietopalvelumme pilottiasiakkaat on valittu ja odotamme jo elokuussa alkavaa testijaksoa. Ennen sitä lyhyt katsaus päättyvään tilikauteen.

Lue lisää

Yritystietopalvelu, joka tuottaa hakutulosten sijaan myyntituloksia

02.06.2022 Jani Ojala

B2B-ratkaisumyynnin edelläkävijä NBO tuo markkinoille työkalun, joka tarjoaa myyjille tietoa yritysten avoimista bisnespäätöksistä. 

Lue lisää

Yrittäjämyynti on avain ratkaisumyynnin mestaruuteen -ja sen oppiakseen ei ole pakko ryhtyä yrittäjäksi

03.02.2022 Jani Ojala

Samuli Salonen avasi Linkedinissä nerokkaasti, että huonot tulokset myynnissä eivät johtuisikaan huonoista myyntitaidoista, vaan itsekurin...

Lue lisää

Miten ihmeessä ammattiostaja voi tehdä työnsä mielekkäämmäksi omaksumalla amerikkalaista palvelukulttuuria?

20.09.2021 Jani Ojala

Tiedän, nyt on kaksi asiaa melko kaukana toisistaan. Vai ovatko? Mietitäänpä hetki esimerkiksi amerikkalaista ravintolakulttuuria. Tarjoilijoiden...

Lue lisää

Miten B2B-organisaatio voi luoda kokonaan uutta kohdemarkkinaa pysymällä silti samassa segmentissä?

15.09.2021 Jani Ojala

Ilokseni huomasin, että markkinointitrendeihin ja social sellingiin liittyvän trendikkään keskustelun hieman saturoiduttua verkostossa on aloitettu...

Lue lisää

BANT -metodi: Miksi T onkin aakkosista tärkein?

12.08.2021 Jani Ojala

Viime viikolla kirjoitin aiheesta ”Mikä ihme on BANT ja miksi sitä kannattaa käyttää liidin arvon mittaamiseen?” ja lupasin kertoa, miksi...

Lue lisää