Blogi

Myynnin asiantuntijoidemme ajankohtaisia kirjoituksia B2B-ratkaisumyynnistä, uusasiakashankinnasta ja myynnin ulkoistamisesta. 

 

Älä hyvä myyjä hyydy !

05.10.2020 Jani Ojala

Kirjoitin kevään koronakipuihin ratkaisumyynnin ammattilaisille pieniä vinkkejä aiheella ”Miten saada kaupallisia päätöksiä ratkaisumyynnissä...

Lue lisää

Ulkoistusta pohtiva päättäjä - Onko kumppanisi teillä töissä?

01.09.2020 Jani Ojala

Ratkaisumyynnin ulkoistuskumppanina haluamme aina sitoa tekemisemme asiakkaamme myyntitavoitteisiin ja johtaa yhteistyömme tavoitteet näistä...

Lue lisää

Myyjän on hyvä osata laskea, mutta myynnin vetäjän on osattava myös todennäköisyys­laskentaa!

14.08.2020 Jani Ojala

Toisin kuin usein ajatellaan, myyntimahdollisuutta aletaan rakentaa jo ensimmäisen yhteydenoton myötä. Riippuen miten hyvin prosessi ja sen...

Lue lisää

New Business Managerin päivä

15.06.2020 Nea Nuutinen

Monet ovat kysyneet, minkälainen on tyypillinen työpäivämme. Tässä blogitekstissäni avaankin työpäiväni kulkua ja keskeisimpiä työtehtäviä, sekä...

Lue lisää

Viisi elementtiä, joista rakentuu laadukas puhelinkeskustelu ratkaisumyynnissä

16.04.2020 Nea Nuutinen

Viime blogitekstissäni kirjoitin puhelimesta myynnin työkaluna. Nyt olisi tarkoitus pohtia vuorostaan sitä, miten onnistua keskustelunavauksessa, ja...

Lue lisää

Miten saada kaupallisia päätöksiä ratkaisumyynnissä koronasta huolimatta?

09.04.2020 Jani Ojala

Aluksi ajattelin, etten lähde tähän hippaan mukaan, kun kriisin startattua feedi on jo täynnä myyvien organisaatioiden vinkkejä etätyöskentelyyn ja...

Lue lisää

Tapa kiire, jotta kaupat ja asiakassuhteet voivat elää!

26.02.2020 Jani Ojala

Olen etuoikeutettu, koska yrittäjänä voin olennaisesti vaikuttaa omaan ajankäyttööni. New Business Officella on meneillään allekirjoittaneella nyt...

Lue lisää

Fiilistä ei voi pistää tulemaan postissa!

18.09.2019 Jani Ojala

Mikko Seppä korosti osuvasti Tampere Business Meetissä, että nykyisin kaikesta on valtaisa kilpailu, varsinkin kun digitalisaation mahdollistamana...

Lue lisää

Ostaako ärsytetty asiakas?

10.09.2019 Jani Ojala

Oletko koskaan lukenut myynnin opusta, jossa neuvotaan kettuilemaan asiakkaalle ensin jään rikkomisen hengessä? En minäkään. Mikäs olikaan se...

Lue lisää