Blogi

Myynnin asiantuntijoidemme ajankohtaisia kirjoituksia B2B-ratkaisumyynnistä, uusasiakashankinnasta ja myynnin ulkoistamisesta. 

 

New Business Office ansaitsi Kauppalehden Menestyjä ja Kasvaja -sertifikaatit jo toisena vuonna peräkkäin

10.04.2017 Jani Ojala

Tehtävämme on luoda asiakkaillemme selkeää kilpailuetua -ei ainoastaan menestystä myynnin tunnusluvuissa tai businesskriittistä dataa heidän...

Lue lisää

Walk the talk, dammit!!! NBOn myynnin luvut 2016

07.03.2017 Jani Ojala

Tapaan pitää mitä lupaan. Lupasin viime viikon blogissani pullistella New Business Officesta ja perustella jeesusteluni faktoilla. Pahoittelut...

Lue lisää

Myynnin ammattilainen! Onko asiakkaasi idiootti vai robotti?

27.02.2017 Jani Ojala

Niinpä, ei kumpaakaan minunkaan mielestäni. Mitä korkeamman aseman ostavia ammattilaisia työssäsi tapaat, sen huikeampia persoonia he ovat. Niille...

Lue lisää

Maailma muuttuu ja minäkin muutuin, mikseivät myyntitulokseni muutu

20.12.2016 Jani Ojala

Olen kuullut viisaan sanonnan ”On parempi tehdä vaikka kaksi väärää päätöstä sen sijaan ettei saa tehtyä päätöksiä lainkaan.” Suomessa tämä tuntuukin...

Lue lisää

Kuinka ratkaisukeskeinen ostaja olet?

11.12.2016 Jani Ojala

Me New Business Officen myynnissä keskustelemme paljon myynnin ammattilaisten kanssa. Tämän myötä saamme nauttia usein myyjälle harvinaista herkkua:...

Lue lisää

[MAINOS] Jokaisella on oikeus onneen: Tapasimme toisemme NBOn kautta ja nyt meillä on jo pari yhteistä referenssicaseakin!

24.11.2016 Jani Ojala

Puhutaanpa hetki seurustelusta ja siihen pyrkimisestä. Varmasti jokaisen elämässä on ollut se hetki, kun treffailuvaihe on päällä joko omassa...

Lue lisää

Kuningas on kuollut - Kauan eläköön kuningas!

12.10.2016 Jani Ojala

Päätin kirjoittaa Sinulle, joka toimit myynnin esimiehenä ja koet omaavasi paljon kokemusta ja kattavan työkalupakin myyntiin. Olen samassa asemassa...

Lue lisää

Joko sinun CRM:ääsi on asennettu Shoebox –moduuli?

16.02.2016

Koska tapaan työkseni myynnin ammattilaisia ja heidän esimiehiään, pääsen usein huomaamaan millaiset haasteet selkeästi toistuvat useissa...

Lue lisää

Älä ammu itseäsi jalkaan hypellä: New Business Officen katsaus myyntiin ja ostoprosessin muuttumiseen 2016

19.11.2015 Jani Ojala

Viime aikoina on tullut luettua paljon julkaisuja lempiaiheestani myynnistä. Viime ajat ovat olleet inbound -liidigeneroinnin ja markkinoinnin...

Lue lisää