Blogi

Myynnin asiantuntijoidemme ajankohtaisia kirjoituksia B2B-ratkaisumyynnistä, uusasiakashankinnasta ja myynnin ulkoistamisesta. 

 

Kokemus puhuu osa 2: Hyvä/huono myyntiprosessi – miten välineriippumaton Jedi vie homman kotiin ja millainen on hyvä esimerkki huonosta esimerkistä?

20.12.2017 Jani Ojala

Huh! Pahoittelut viiveestä. Lupasin laittaa ennen joulunviettoon lähtöä jatkon viime viikolla julkaisemalleni blogille, mutta tiukille ja...

Lue lisää

Kokemus puhuu: Myynti-Yoda voi jopa klousata puhelimessa. Ja nyt ei puhuta nappikaupasta

15.12.2017 Jani Ojala

Myynnistä ja myynnin menetelmistä keskustelu on jatkunut innokkaana mediassa kuin mediassa. Itselläni kiteytyi ajatus lopulta kollegani Janne...

Lue lisää

Q4: Tuo Deja Vu -Quarter

23.11.2017 Jani Ojala

En nyt osaa sanoa syytä, mutta ilmiö tapahtuu aina vuoden viimeisellä neljänneksellä kiivaimmin. Kauppaa klousataan aktiivisesti (tästä deja vusta...

Lue lisää

Mukavuudenhalu maksaa menestyksen verran

08.11.2017 Jani Ojala

Takanani on yksi vaativimmista 12 kuukaudesta. New Business Officen kehittämisessä on riittänyt tehtävää, myynti on kovaa peliä, kuten aina ja...

Lue lisää

Ostajan haaste: Ilmianna hyvä myyjä tai asiakaskokemus!

10.10.2017 Jani Ojala

Olen viime viikkoina seurannut mielenkiinnolla trendiä sosiaalisessa mediassa: Nordic Business Forumin euforisten kokemusten jakamisen lisäksi...

Lue lisää

Asiakaskokemuksen laatuvaatimuksista eri kohtaamispisteissä -Miksi hyvin valmisteltu ei olekaan puoliksi tehty?

18.08.2017 Jani Ojala

”Oi että, kun on kiva päästä pitkästä aikaa ulos syömään! Oikein jo hekumoin tässä, että saisi mahdollisimman paskaa alkuruokaa ja sitten pääruoka ja...

Lue lisää

Myynnin ammattilainen: Löydä sisäinen Numero-Niilosi!

11.08.2017 Jani Ojala

Harmittaa monen myyjän puolesta, miten vähän he kiinnittävät huomiota potentiaalisen tai nykyisen asiakasyrityksen tunnuslukuihin. Myyjän mindsetiin...

Lue lisää

Saako yrittäjä pitää pitkää kesälomaa?

21.06.2017 Jani Ojala

Suomessa tuntuu olevan kunnioitettavaa, kun piti viimeksi viikon lomaa vuonna 1998 ja silloinkin, koska sai sydänkohtauksen stressistä. Olet huono...

Lue lisää

Asiakaskokemus on äärimmäisen tärkeä asia. New Business Officella se on myös julkinen asia!

11.05.2017 Jani Ojala

Arvoisat asiakkaat, olkaa huoleti. Otsikosta huolimatta New Business Office ei jatkossakaan huutele julkisesti asiakkaistaan. Kyse on jostain muusta...

Lue lisää