
Fiksu kumppani myynnille. Ulkoista B2B‑myynnin vaativa taustatyö.
Tavoitteemme on yksinkertainen: paras tuotto uusasiakashankintaan sijoittamallesi eurolle.
Tuottavin palvelu uusasiakashankintaan
Palvelumme ytimessä ovat asiantuntijoidemme käymät keskustelut, jotka johtavat oikeisiin myyntituloksiin – eivät pelkkiin tapaamisiin. Ilman ymmärrystä kohderyhmästä ja päättäjistä myynti on arpapeliä. Ulkoista myyntiprosessin alku NBO:lle ja johda myyntiäsi tiedolla, joka tuo tuloksia.
Vaihtoehto buukkaukselle tai rekrytoinnille
Harkitsetko buukkauspalvelua tai oman myyjän rekrytointia? NBO tarjoaa vaihtoehdon pitkän syklin B2B-myyntiin. Buukkaus keskittyy usein tapaamisten määrään, mistä voi seurata mainehaittoja, myyjien passivoitumista ja turhia tapaamisia. Oman työntekijän rekrytoinnissa on riskinsä, ja tarvitset kontaktointityöhön hyvät prosessit sekä sitouttamiskeinot.
NBO on kumppani tulokselliseen myyntiin – saat enemmän kuin buukkausta ilman rekrytoinnin haasteita.

Palvelut
Liidituotanto
Palveluidemme ydin, jolla kartoitamme kohderyhmäsi, testaamme viestiesi toimivuuden ja luomme yrityksellesi myyntimahdollisuuksia.
Tekoäly tuo näkemystä myyntiin
Tekoäly ei yksin myy, mutta sitä oikein käyttävä myynnin asiantuntija voi ratkaista pelin. NBO:n asiakkaana tunnistat myyntikeskustelujen joukosta olennaisen. Voit seurata uusasiakashankinnan tilannetta reaaliajassa, ja ohjata myyntiäsi faktojen perusteella.
.jpg)
Tulokset, jotka puhuvat puolestaan
Ratkaisumyynnin optimointi avullamme vie tuloksesi uudelle tasolle.
72 %
55 %
93 %
Vahvat tulokset, tyytyväiset asiakkaat
Asiakkaamme ovat valinneet NBO:n kumppanikseen, koska arvostavat laatua, tuloksia ja sujuvaa yhteistyötä. He toimivat vaativan ratkaisumyynnin parissa ja tavoittelevat suuria ja keskisuuria yrityksiä.
Blogi
Asiantuntijoidemme pohdintoja ratkaisumyynnistä ja käytännön vinkkejä B2B-myynnin ammattilaisille.
Lue lisääMyynti matelee – miksei se matele kaikille?
Haastava markkina ei pysäytä kaikkia. Mikä erottaa menestyvät myyntitiimit muista? Jani Ojala palasi sapattivapaalta ja huomasi, että haasteista huolimatta kauppa käy koko ajan – kyse on vain siitä, miten myyntitiimi toimii.
Lue lisääB2B-myynnin mittarit: Palkitsetko saavutuksista vai yrityksestä?
Milloin viimeksi kyseenalaistit sitä, kehittävätkö myynnin mittarisi tulosta vai pelkkää tekemisen määrää? Soitot, sähköpostit ja tapaamiset ovat tyypillisiä määrällisiä mittareita, joita pitää olla ”tarpeeksi”. Mutta miksi?
Lue lisääOletko B2B-myynnin osaaja?
NBO:lla olet avainroolissa eri alojen asiakasorganisaatioiden menestyksessä. Jos myynti on sinun juttusi ja olet hyvä tyyppi, haluamme kuulla sinusta.

Kiinnostuitko? Kysy lisää!
