Ota yhteyttä

 

Tule meille töihin!

 

Nuorekas yhteisö ja parhaat asiakkaat

Työssä viihtyminen on meille tärkeää. Yhteishenki ja mahtavat asiakkaamme ovatkin parasta NBO:ssa. Yhteishenkemme pohja on luottamus ja sitoutuminen toisiimme – ja rento meininki. Juhlimme onnistumisia yhdessä ja välitämme toisistamme aidosti.

Arvot olemme valinneet yhdessä ja ne ohjaavat kaikkea tekemistämme. Uskomme uteliaaseen asenteeseen ja persoonalliseen lähestymistapaan, ja arvojemme mukaisesti osaamiseen, edelläkävijyyteen ja yhteishenkeen.

 

Tarjoamme sinulle

Näköalapaikan B2B-myynnissä

Vastuullisen roolin, perehdytyksen innovatiiviseen toimintamalliin, asiakkaiksesi eri toimialojen johtavat yritykset, ja urapolun vaativampiin tehtäviin osaamisesi kasvaessa.

Motivoivat työsuhde-edut

Etätyömahdollisuudet, joustavat työajat, kilpailukykyisen palkan ja motivoivat palkanlisät, laajennetun työterveyshuollon, viihtyisät toimitilat hyvällä sijainnilla sekä paljon muita etuja.

Rennon ja kannustavan yhteisön

Huippuyhteisöllisen ja nuorekkaan ilmapiirin, matalan hierarkian ja vaikutusmahdollisuudet, ihmiskeskeisen yrityskulttuurin, osaavien kollegoiden tuen, yhteisiä juhlia ja aktiviteetteja.

Ura NBO:ssa

Avoimet työpaikat

New Business Manager

Haluatko olla mukana tuottamassa lisäarvoa huippubrändeille, kehittyä myynnin ammattilaiseksi ja tehdä työtäsi asiantuntijatiimin ympäröimänä? Haemme nyt myyntitiimiimme kahta New Business Manageria. Roolissasi toimit ratkaisumyyjänä ja asiantuntijana nimetyille asiakkuuksille. Tavoitteenasi on tuntea asiakkaasi kohdemarkkina, tunnistaa oikeat päättäjät ja selvittää heidän tarpeensa.

Lue lisää >>

Blogi

New Business Managerin päivä

15.06.2020, Nea Nuutinen

Monet ovat kysyneet, minkälainen on tyypillinen työpäivämme. Tässä blogitekstissäni avaankin työpäiväni kulkua ja keskeisimpiä työtehtäviä, sekä tavoitteita New Business Managerina NBO:lla. Vaikka nykyään toiminkin Key Account Managerina, niin NBO:lla työskentelyn olen aloittanut New Business Managerina. Työpäiväni koostuvat kuitenkin yhä monista samoista osa-alueista kuin aiemmin – muita mielenkiintoisia vastuualueita unohtamatta.

Lue lisää »

Viisi elementtiä, joista rakentuu laadukas puhelinkeskustelu ratkaisumyynnissä

16.04.2020, Nea Nuutinen

Viime blogitekstissäni kirjoitin puhelimesta myynnin työkaluna. Nyt olisi tarkoitus pohtia vuorostaan sitä, miten onnistua keskustelunavauksessa, ja saada aikaan hyvä vuorovaikutteinen keskustelu, joka auttaa rakentamaan laadukkaita myyntimahdollisuuksia.

Lue lisää »

Siirry blogiin

    Jätä yhteystietosi, niin jatketaan keskustelua!