Yritystietopalvelu testipenkkiin mahtavien yritysten kanssa

Wow. Muuta en osaa sanoa, kun kesälomat ja samalla tilikautemme päätös lähestyvät. Vuosi sitten päätimme ottaa isoja askeleita yritystietopalvelumme jalkautuksessa, ja muutimme mm. myynnin strategiaamme luopumalla new business -myynnistä sellaisena kuin sitä viime vuodet oli tehty.

Kyllähän siinä puntti hieman tutisi, mutta palveluliiketoimintaa harjoittava yritys ei voi ryhtyä kehittämään ohjelmistoplattaa ja kasvaa samalla ydinbisneksessään asiakkuuksittain.

 

Huikea tilikausi takana

Riskinotto kannatti! Ilokseni voin todeta, että yritystietopalvelun kehitys on edennyt lupaavin tuloksin ja strategiamuutoksesta huolimatta kuukausilaskutuksemme kasvoi kauden aikana yli 70 %! Kasvu ylitti jopa new business-strategian aikaiset harppaukset.

Ei tulos toki automaationa tälläkään kertaa syntynyt, vaan töitä on tehty ja työpanos suunnattu oikein. Nykyasiakkaisiin keskittyminen on antanut mahdollisuuden panostaa asiakkuuksiin entistä enemmän ja monessa tapauksessa yhteistyö on laajentunut.

Avainluvuistamme tarkemmin lisää syksyllä, kun tilinpäätös valmistuu, mutta voin jo tässä vaiheessa todeta, että voi kokeilla perässä pistää koko strategia ja mittaristot uusiksi kohti samoja lukuja – ei tule vapaa-ajan ongelmia. 😊

 

Yritystietopalvelun pilottiasiakkaat valittu

Mutta siihen tärkeimpään. Olemme halunneet kehittää yritystietopalveluamme mieluummin yhdessä asiakkaiden kanssa kuin kulmahuoneesta käsin. Kumppanimme Exoven kanssa kehitettyyn prototyyppiin on kerätty jo vaikuttava määrä dataa.

Nyt olemme valinneet asiakkaidemme joukosta viisi pilottikumppania testaamaan sisältöä, antamaan palautetta ja auttamaan meitä viimeistelemään markkinoiden paras yritystietopalvelu, joka tulee helpottamaan myynnin ammattilaisten arkea.

Elokuussa käynnistyvä pilotti saadaan toteuttaa rautaisten ammattilaisten kanssa. Nämä yritykset pääsevät ensimmäisinä hyötymään uudesta palvelusta ja tutkimaan suljetun datan mahdollisuuksia tiimeilleen. Jokainen yritys tuo erilaista, mutta palvelun kannalta olennaista näkemystä kehitykseen. Kerronpa heistä muutamalla sanalla:
 

Taiste


Taiste on digitaalisten palveluiden kiistaton ammattitalo ja tuo pilotointiin tärkeää näkemystä jo ihan käytännön toimivuutta ajatellen. Olemme seuranneet heidän innovointikykyään aitiopaikalta ja odotamme tulevaa innolla!

Filosofian Akatemia


Valmennuksiin, konsultointiin ja tutkimuksiin erikoistunut Filosofian Akatemia mahdollistaa moniin organisaatioihin parempia johtajia ja itseohjautuvampia tiimejä. Järjestelmiä käyttävät, tai jättävät käyttämättä, ihmiset, joten Filosofian Akatemian näkemys on valtavan arvokas.

HiQ


HiQ on tunnettu menestyksekkäistä digitaalisista ratkaisuistaan, sekä integraation ja automaation mahdollistavista toimituksistaan. Voimme pohtia yhdessä itse palvelun lisäksi sen yhdistämistä muihin organisaatioiden työkaluihin ja prosesseihin. Tämä on olennainen osa mitä tahansa järjestelmäkehitystä.

Efima


Yksi pitkäaikaisimmista asiakkuuksistamme, Efima, on vienyt monen yrityksen liiketoiminnalliset sovellukset ja järjestelmät uudelle tasolle puhumattakaan koneoppimisen ja keinoälyn ratkaisuista. Saamme varmasti vankkaa näkemystä palvelumme seuraaviin askeleisiin.

Avidly


Sokerina pohjalla komeilee markkinoinnin ja teknologian upeasti yhdistävä Avidly. Heidän ajatuksensa niin työkalumme kehityksestä kuin erityisesti markkinoinnin tarpeisiin vastaamisesta antaa NBO:lle tärkeitä askelmerkkejä kehitykseen!

 

Rentouttavaa kesää!

Haluan kiittää kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme kuluneesta tilikaudesta. Te oikeutatte yrityksemme olemassaolon. Erityiskiitos mainitsemilleni pilottikumppaneille, arvostan mahdollisuutta valtavasti. He käyttävät aikaansa, jotta voisimme tuoda markkinaan palvelun, joka tuo myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille jotain aidosti uutta.

Odotan siis kesälomaa innolla, mutta kummasti kutkuttelee päästä elokuussa takaisin töihin! Pysy kuulolla, meillä on syksyllä varmasti mielenkiintoista kerrottavaa! 😉

Kiinnostuitko? Kysy lisää!

Jani
Jani Ojala Sales and Marketing Director, Partner 040 171 2223