Viisi elementtiä, joista rakentuu laadukas puhelinkeskustelu ratkaisumyynnissä

16.04.2020

Viime blogitekstissäni kirjoitin puhelimesta myynnin työkaluna. Nyt olisi tarkoitus pohtia vuorostaan sitä, miten onnistua keskustelunavauksessa, ja saada aikaan hyvä vuorovaikutteinen keskustelu, joka auttaa rakentamaan laadukkaita myyntimahdollisuuksia. Kun taustatyöt, joista myös viime tekstissäni kirjoitin, ovat kunnossa, voidaan keskittyä laadukkaan keskustelun rakentumiseen. Seuraavassa listattuna muutama avainasemassa oleva kohta, joilla olen saanut itse erinomaisia tuloksia aikaan – myös … Lue lisää »

Nea Nuutinen

, , , , , ,

Miten saada kaupallisia päätöksiä ratkaisumyynnissä koronasta huolimatta?

09.04.2020

Aluksi ajattelin, etten lähde tähän hippaan mukaan, kun kriisin startattua feedi on jo täynnä myyvien organisaatioiden vinkkejä etätyöskentelyyn ja myyntiin poikkeustilassa. Kun nyt kuitenkin huomasin yhden kokonaisuuden puuttuvan säännöllisesti näistä sisällöistä, ajattelin kantaa myös oman korteni kekoon. Toistaiseksi olemme näet saaneet nauttia erilaisista vinkeistä tai ratkaisuista asiakkaan kanssa keskustelun avaamiseen ja on huomattu, että etätyöskentelystä … Lue lisää »

Jani Ojala

Puhelin myynnin työkaluna

09.03.2020

Vaikka nykyään myynnin parissa tunnutaan vannovan usein inboundin nimeen, on puhelimen merkitys yhä vuonna 2020 kiistaton ja relevantti. Tärkein työvälineemme NBO:lla on nimittäin puhelin. Mutta minkä takia luotamme niin vahvasti juuri puhelimeen työvälineenä? Miksi ja miten se toimii niin hyvin, ja mitä kaikkea sillä voi saavuttaa? Alle olen listannut asioita, joita NBO:lla työskennellessäni olen huomannut … Lue lisää »

Nea Nuutinen

, , , , , ,