Miten myyt myös heille, jotka eivät halua ostaa palveluitasi?

14.06.2019

Kyllä. Sekin on mahdollista! Aina välillä tulee harrastettua itseanalysointia ja tämä blogikirjoitus syntyi tuloksena poikkeuksellisen monesta myyntiyhteydenotosta allekirjoittaneen suuntaan tällä viikolla. Tiedän varmasti, etten ole ainoa päättäjä, joka näin viikkonsa aikana toimii. Kerrotaanpa muutama seikka näistä yhteydenotoista: Pienessä osassa yhteydenottoa pohjustettiin sähköpostilla, mutta se oli selkeästi geneerinen pohja Jokainen yhteydenotoista tapahtui myyjälle sopivassa aikataulussa -eli … Lue lisää »

Jani Ojala

Myyjän on hyvä osata laskea, mutta myynnin vetäjän on osattava myös todennäköisyyslaskentaa!

13.03.2019

Pahoittelut radiohiljaisuudesta, viime aikoina on ollut niin paljon allekirjoittaneen lautasella, että blogiin kirjoittelu on jäänyt vähemmälle. Säpinää New Business Officella yhä riittää, mutta nyt törmäsin niin mielenkiintoiseen juttuun, että täytyy jakaa tieto kanssasi. Kuten aina, asia on loppujen lopuksi pirun yksinkertainen – ja siksi niin selkeä ja toimiva! Asiassa käy kiittäminen yrittäjäkollegaani Ossi Merisaloa, joka … Lue lisää »

Jani Ojala

Tieto ON valtaa myös bisneksessä. Mutta vasta kun voit aidosti hyödyntää sitä!

31.10.2018

Kerroin jo hieman aiemmin, miten hienoja juttuja meillä NBOlla on tulossa syksyllä. Olemme tehneet lukuisan määrän uudistuksia, mutta nyt haluan kertoa erityisesti New Business Officen Dashboard-projektista. Kyseessä on työnimi kehityshankkeestamme, jonka tuloksena olemme päässeet luopumaan Exceleistä ja tarjoamaan asiakkaillemme ympäristön, jossa keräämäämme businesskriittistä dataa voidaan pyöritellä ja palastella halutulla tavalla ja porautua tarvittaessa yksittäisiin aktiviteetteihin saakka. … Lue lisää »

Jani Ojala