Puhelin myynnin työkaluna

09.03.2020

Vaikka nykyään myynnin parissa tunnutaan vannovan usein inboundin nimeen, on puhelimen merkitys yhä vuonna 2020 kiistaton ja relevantti. Tärkein työvälineemme NBO:lla on nimittäin puhelin. Mutta minkä takia luotamme niin vahvasti juuri puhelimeen työvälineenä? Miksi ja miten se toimii niin hyvin, ja mitä kaikkea sillä voi saavuttaa? Alle olen listannut asioita, joita NBO:lla työskennellessäni olen huomannut … Lue lisää »

Nea Nuutinen

, , , , , ,

Tapa kiire, jotta kaupat ja asiakassuhteet voivat elää!

26.02.2020

Olen etuoikeutettu, koska yrittäjänä voin olennaisesti vaikuttaa omaan ajankäyttööni. New Business Officella on meneillään allekirjoittaneella nyt seitsemäs vuosi. Siinä ajassa on ehtinyt nähdä niin hektistä kiirettä, kuin seesteisiä hetkiäkin. Halusinkin jakaa kokemuksiani ja herättää ajatuksia ajankäytöstä myynnin menestystekijänä. Vaikka palkkatyössä ajanhallinta ei ole yhtä mutkatonta, ei se tarkoita, etteikö sitä voisi arvioida ja muokata. Miksei … Lue lisää »

Jani Ojala

, , , , , ,

Ulkoistusta pohtiva päättäjä -Onko kumppanisi teillä töissä?

18.10.2019

Nyt kun budjetointikausi on kiivaimmillaan ja monissa organisaatioissa pohditaan tulevia yhteistyökuvioita, tuli mieleeni avata tärkeää aihetta ulkoistusten suhteen. Koska New Business Office on ratkaisumyynnin ulkoistuskumppani, olemme jatkuvasti keskusteluissa ulkoistuksesta, joka on erittäin lähellä asiakkaamme liiketoimintaa ja suorassa linkissä mm. liikevaihdon muodostumiseen. Tästä huolimatta useammallekin asiakkaalle saattaa tulla yllätyksenä, että intressinämme kumppanina on sitoa tekemisemme asiakkaamme … Lue lisää »

Jani Ojala