Ulkoistusta pohtiva päättäjä -Onko kumppanisi teillä töissä?

18.10.2019

Nyt kun budjetointikausi on kiivaimmillaan ja monissa organisaatioissa pohditaan tulevia yhteistyökuvioita, tuli mieleeni avata tärkeää aihetta ulkoistusten suhteen. Koska New Business Office on ratkaisumyynnin ulkoistuskumppani, olemme jatkuvasti keskusteluissa ulkoistuksesta, joka on erittäin lähellä asiakkaamme liiketoimintaa ja suorassa linkissä mm. liikevaihdon muodostumiseen. Tästä huolimatta useammallekin asiakkaalle saattaa tulla yllätyksenä, että intressinämme kumppanina on sitoa tekemisemme asiakkaamme … Lue lisää »

Jani Ojala

Fiilistä ei voi pistää tulemaan postissa!

18.09.2019

Mikko Seppä korosti osuvasti Tampere Business Meetissä, että nykyisin kaikesta on valtaisa kilpailu, varsinkin kun digitalisaation mahdollistamana myös pienten toimijoiden on mahdollista tulla markkinoille jo pieninkin ponnistuksin. Tämä johtaa siihen, että tarjotulla tuotteella tai palvelulla ei taata vielä sitoutumista yritykseesi. Sen sijaan 2020 -luvun ostaja koukuttuu fiilikseen ja kokemukseen. Jos näissä ei onnistuta, on kynnys … Lue lisää »

Jani Ojala

Ostaako ärsytetty asiakas?

10.09.2019

Oletko koskaan lukenut myynnin opusta, jossa neuvotaan kettuilemaan asiakkaalle ensin jään rikkomisen hengessä? En minäkään. Mikäs olikaan se hulluuden määritelmä? ” Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia.” Nyt on pakko kysyä ja haastaa Teitä hyvä parviäly…Selittäkääpä minulle seuraava tapahtumaketju: Siis ihan oikeasti? Tiedän, että Suomi on erittäin … Lue lisää »

Jani Ojala