Blogi

Myynnin asiantuntijoidemme ajankohtaisia kirjoituksia B2B-ratkaisumyynnistä, uusasiakashankinnasta ja myynnin ulkoistamisesta. 

 

Tapa kiire, jotta kaupat ja asiakassuhteet voivat elää!

26.02.2020 Jani Ojala

Olen etuoikeutettu, koska yrittäjänä voin olennaisesti vaikuttaa omaan ajankäyttööni. New Business Officella on meneillään allekirjoittaneella nyt...

Lue lisää

Fiilistä ei voi pistää tulemaan postissa!

18.09.2019 Jani Ojala

Mikko Seppä korosti osuvasti Tampere Business Meetissä, että nykyisin kaikesta on valtaisa kilpailu, varsinkin kun digitalisaation mahdollistamana...

Lue lisää

Ostaako ärsytetty asiakas?

10.09.2019 Jani Ojala

Oletko koskaan lukenut myynnin opusta, jossa neuvotaan kettuilemaan asiakkaalle ensin jään rikkomisen hengessä? En minäkään. Mikäs olikaan se...

Lue lisää

Miten myyt myös heille, jotka eivät halua ostaa palveluitasi?

14.06.2019 Jani Ojala

Kyllä. Sekin on mahdollista! Aina välillä tulee harrastettua itseanalysointia ja tämä blogikirjoitus syntyi tuloksena poikkeuksellisen monesta...

Lue lisää

Tieto ON valtaa myös bisneksessä. Mutta vasta kun voit aidosti hyödyntää sitä!

31.10.2018 Jani Ojala

Kerroin jo hieman aiemmin, miten hienoja juttuja meillä NBOlla on tulossa syksyllä. Olemme tehneet lukuisan määrän uudistuksia, mutta nyt haluan...

Lue lisää

Kuuletko, katsotko ja toteatko vai haastatko yrityksesi kuuntelemaan, katselemaan ja ymmärtämään?

05.09.2018

Olemme NBO:lla launchanneet uuden asiakaskokemushaastattelu-liiketoiminnan, jonka avulla mahdollistamme ja tarjoamme näkymän ja ymmärryksen...

Lue lisää

Millaiset edellytykset palkitsevalle yhteistyölle luodaan aloittamalla se vaatimuksin?

31.08.2018 Jani Ojala

Kuvittele hetkeksi itsesi tilanteeseen, jossa joku haluaisi innokkaasti kanssasi treffeille. Tilanne hivelee varmasti itsetuntoa, mutta muuttuu kovin...

Lue lisää

Joudutko Sinäkin menestymään niukkuudesta? Onnistutko siinä?

23.08.2018 Jani Ojala

Yleensä, kun myyjän täytyy motivoida itseään menetetyn kaupan kohdattuaan, ajatellaan miten ”kyllähän siellä puotia riittää” ja ” ei muuta kuin uutta...

Lue lisää

Asiakas ensin ja asiakas edellä - lupaavaa tulevaisuutta kohti!

06.06.2018 Jani Ojala

Jokainen viime vuosien julkaisujani lukaissut tietää, että olen aina korostanut asiakkaan merkitystä. Asiakas maksaa organisaation palkat ja asiakas...

Lue lisää