Puhelin myynnin työkaluna

09.03.2020

Vaikka nykyään myynnin parissa tunnutaan vannovan usein inboundin nimeen, on puhelimen merkitys yhä vuonna 2020 kiistaton ja relevantti. Tärkein työvälineemme NBO:lla on nimittäin puhelin. Mutta minkä takia luotamme niin vahvasti juuri puhelimeen työvälineenä? Miksi ja miten se toimii niin hyvin, ja mitä kaikkea sillä voi saavuttaa?

Lue lisää »

Nea Nuutinen

, , , , , ,

Tapa kiire, jotta kaupat ja asiakassuhteet voivat elää!

26.02.2020

Olen etuoikeutettu, koska yrittäjänä voin olennaisesti vaikuttaa omaan ajankäyttööni. New Business Officella on meneillään allekirjoittaneella nyt seitsemäs vuosi. Siinä ajassa on ehtinyt nähdä niin hektistä kiirettä, kuin seesteisiä hetkiäkin. Halusinkin jakaa kokemuksiani ja herättää ajatuksia ajankäytöstä myynnin menestystekijänä. Vaikka palkkatyössä ajanhallinta ei ole yhtä mutkatonta, ei se tarkoita, etteikö sitä voisi arvioida ja muokata. Miksei … Lue lisää »

Lue lisää »

Jani Ojala

, , , , , ,

Fiilistä ei voi pistää tulemaan postissa!

18.09.2019

Mikko Seppä korosti osuvasti Tampere Business Meetissä, että nykyisin kaikesta on valtaisa kilpailu, varsinkin kun digitalisaation mahdollistamana myös pienten toimijoiden on mahdollista tulla markkinoille jo pieninkin ponnistuksin. Tämä johtaa siihen, että tarjotulla tuotteella tai palvelulla ei taata vielä sitoutumista yritykseesi. Sen sijaan 2020 -luvun ostaja koukuttuu fiilikseen ja kokemukseen. Jos näissä ei onnistuta, on kynnys … Lue lisää »

Lue lisää »

Jani Ojala