Asiakas ensin ja asiakas edellä – lupaavaa tulevaisuutta kohti!

06.06.2018

Jokainen viime vuosien julkaisujani lukaissut tietää, että olen aina korostanut asiakkaan merkitystä. Asiakas maksaa organisaation palkat ja asiakas on siten kuningas. Piste. Onkin hienoa ilmoittaa tässä kesälomakauden ja tilikautemme päättymisen kynnyksellä, että asiakasta tullaan huomioimaan jatkossa New Business Officella entistä vahvemmin. Olemme läpivieneet koko henkilöstömme ja ulkopuolisen Advisorin voimin sisäistä kehitysohjelmaa, jotta arkityössämme asiakasta voidaan … Lue lisää »

Jani Ojala

Mitäpä jos olettamisen sijaan varmistaisit?

25.04.2018

Kuten Jani aiemmassa blogissaan lupasi, tässä hieman taustaa Social Sellingin ja inboundin tehostamisesta perinteisellä myyntityöllä. Alla skenaario jossa kaksi tasaväkistä ja veristä kilpailijaa kamppailevat samaisesta asiakkaasta toisistaan tietämättä. Molemmilla kilpailijoilla on vahvaa sisällöntuotantoa (blogit, oppaat yms.), mutta täysin erilainen myyntiprosessi. Molemmat ovat mm. pisteyttäneet markkinoinninautomaatiossa milloin prospekti on kiinnostunut, mutta tämän jälkeen tapahtuvat toimet ovat … Lue lisää »

Janne Airaksinen

New Business Office teki hattutempun! Nousimme Kauppalehden arvostetussa vertailussa sekä Menestyjä-, että Kasvuyritykseksi jo kolmatta kertaa peräkkäin! Eikä siinä edes kaikki…

24.04.2018

On parasta, kun tehdään hurjasti töitä, ajatellaan toisin ja uskotaan vankasti siihen, että se toimii. Vielä parempaa on saada konkreettisia merkkejä siitä, että oman organisaation usko muuttuu todellisuudeksi. Erityisesti silloin, mikäli uskoanne koetellaan organisaation ulkopuolelta. Koettelemisessa tämä vuosi ei ole ollut poikkeus. Virsi on jatkunut omalla kohdallani jo vuodesta 2013. Suuntaankin nyt tämän viestin erityisesti … Lue lisää »

Jani Ojala